onsdag 30 december 2009

Skitskumma drömmar

I natt har varit en väldigt märklig natt. För det första, så hade jag jättesvårt att somna, av inlägget tidigare, att döma. La mig runt 22:15 och sista gången jag kollade på klockan. så visade den runt 01:05.

Jag drömde först att jag och Rickard skulle ut och resa, men det gick inga flyg, så vi var tvungen att åka båt. Båten hade i princip inga ytor man kunde gå på, utan det var bassänger överallt, och de var jätteskitiga. Där fanns även en berg-och-dalbana, som vi åkte och då blev vi av någon märklig anledning inkastade mitt uppe i ett aerobicspass någon annanstans.

Så, där trängdes vi med en massa idioter och försökte se ut som vi förstod precis vad vi skulle göra, och det gick inte länge förrän aerobislokalen förändrades till ett slagfält. Det sprang runt Orch-liknande varelser där och försökte döda oss och det enda vapen vi hade var en pilbåge och massa blyertspennor att skjuta iväg med pilbågen.

Fast, vi lyckades klara oss, precis då vi trodde att allt hopp var ute med oss, för då stormade det in en hel armé av soldater, som tydligen var på våran sida och ville ha våra autografer =O).

Sedan vaknade jag upp lite smått av att de plogade här ute på gården, för TREDJE JÄVLA gången i rad sedan igår *suckar*. Nu har dom plogat så jävla mycket att stengruset kommit fram fläckvis.

Jag har ätit frukost och gjort mig iordning. Ska kila på stan lite senare och köpa mjölk till mina stuvade macaroner och korv ikväll. Måste även försöka hitta ett passande hårband, då jag tänkte försöka mig på att sätta upp håret till Nyår. "Glitter" borde ha något snyggt.


Inga kommentarer: