onsdag 30 december 2009

Mummaland, here I come

Jag för-inviger det som kommas skall imorgon, med lite förtäring, såhär på onsdagskvällskvisten.

Plats:
Plaza, Umeå

Dresscode:
Naket, öh, ah, ok, får väl klä på mig något då, för anständighetens skull

Dryck:
Asti och BÄRS ! ! !

Förhållningsregler:
Inte äta för mycket mat, så jag orkar öla och asti:sa sen.
Dricka mycket och mer än Rickard.
Inte smälla av före tolv-slaget, efteråt är kanske ok.
Försöka se ubersöt ut och kanske sno öl av Rickard, när han inte ser på.
Behålla kläderna på och inte spilla öl i någons hår.
Inte springa runt i hotellkorridoren och skrika: "det brinner". Kan skapa oordning och risk finns att jag blir portad från Plaza.
Inte blir för full (har redan nämnts, men kan nämnas igen) så att jag börjar hångla upp duschstången och tron om att det är någon annan.
Försöka att inte sprätta champagnekorkarna i huvudet på någon av våra gäster.

Övrigt.
PARTY ON ! ! !

Inga kommentarer: