tisdag 15 december 2009

Endometrioshelvetet

Smärta 10/10

Alltså, det är egentligen rätt så jävla bisarrt hela grejen med min Endo. Jag får piller, som ska göra att min Endo försvinner, vilket istället leder till att jag får tiodubblat smärtor mot vad jag haft förut. Sedan kan jag inte äta några smärtstillande, mot denna smärta, för att Kvinnokliniken inte har råg i ryggen nog att skriva ut nåt jag tål. De kan fan ta sina jävla stolpiller och köra upp i sina egna arslen.

Just nu är jag så förbannad, men det beror nog mest på att jag har så otroligt ont att jag dör snart. Jag har varit i princip symptomfri nu, de senaste veckorna. Känt av det ytterst lite, men inget som jag kunnat klaga över, mot hur ont jag brukar ha. Sen börjar jag då käka dessa piller, som ska vara så bra, och jag blir jättedålig och får blödningar osv.

Läste på ett annat ställe om Orgametril, att man inte alls skulle äta dessa, om man har Hepatit, som jag ju har. Bra jobbat Fru Dr Endometriosexpert ! ! ! Hoppas att det onda lägger sig snart. Och jag är ingen sådan som orkar traggla på speciellt länge, med något jag vet gör mig mer ont än gott. Jag ger det max ett par veckor, sedan kommer jag kräva att dom gör den där förbannade operationen på mig.

Inga kommentarer: