tisdag 15 december 2009

Ny morgon, mer huvudvärk

Jag har sovit en aningens bättre än igårnatt. Men, det är knappt märkvärt. Mest roterat som värsta torktumlaren och drömt mardrömmar. Vaknade med en obeskrivlig smärta över livmodern och med en dånande huvudvärk. Det förstnämnda skyller jag på "Orgametril"-medicinen, som jag blivit ordinerad av min "superordinära" endometrios-"expert" att ta under iaf ett halvår till att börja med. Blir jag sämre än såhär eller/och börjar få blödningar, kommer jag sluta genast.

I övrigt känner jag mig allmänt ur form. Vet inte om jag ska tröstäta i något, men är inte sugen på nåt heller. Ta en Broarna runt kanske? Men risken finns att jag rasar ihop nånstans längs vägen. Börja packa väskan för Solleresan, mja, känns inte allt för lockande. Sitter väl här och ugglar en liten stund till då.

Inga kommentarer: