tisdag 8 december 2009

Otursdag

Först missar jag 53ans buss, som i sedvanlig ordning åker före avgångstid. Denna morgon 3 min innan. Tar mig efter mycket om och men till Stora Mossen. Där jag förirrar mig, så att jag missar 110ans buss. Detta gör att jag stressar arslet av mig till inincheckningen på Bromma Flygplats, helt i onödan. För när jag äntligen sitter vid gate:en får jag veta att flyget är försenat med 1.20h. Så nu ska jag sitta här i 1.30h. Har beställt in en räkmacka och en 50cl Pepsi, vilket nästan fått mig att tappa hakan. 152 jävla spänn. Låter som nåt som bara händer mig va?

3 kommentarer:

Erika sa...

Jäss! Sådant händer bara dig, hehehoho ;p

r1ll0.blogspot.com sa...

Jaaaaa men räkmackan satt väl fint, eller hur ;) :P

Lindsey sa...

Erika: I know =P.
Rickard: Väääldigt fint, jag har fått inspektera mitt badrum mer än en gång igårkväll *urk*.