torsdag 17 december 2009

Julfest, men inte för mig

Nu vet jag de som direkt kommer påpeka, att detta är ytterligare ett i raden av gnällinlägg. Men, det är inget gnällinlägg, bara några rader av suktan och avund. För ikväll ska tydligen mitt gamla jobb ha julfest. Nämn vilka som INTE ska dit *suckar*. Typ INGEN. Varför var man tvungen å gå och bli petad därifrån. Vill också gå på julfest ju, äta julmat och mingla med massa skojigt folk.

Jaja, jag får väl fördriva denna långa dagen också på något vänster. Jäsa ner mig i soffan och knapra på resterna från gårdagens snackspåse och sörpla i mig det som finns kvar av colan. Ytterst (o)hälsosamt leverne, fast utan själva sällskapet.

Jag får väl se fram emot morgonkvällen istället med ännu mer (o)hälsosamt leverne, fast i trevligt sällskap.

Ha en kalastorsdag alla i kylan (-18 här i Umeå)

Inga kommentarer: