onsdag 9 december 2009

Min lägenhet är en bensinfabrik

Innan jag åkte ner till Stockholm, för en vecka sedan, så hade jag väldigt ont i huvudet, pga att det luktade jättemycket bensin här inne. Don't ask why. Och nu har jag så hittat orsaken till min återigen tunga huvudvärk, som dök upp i samma stund som jag kom innanför lgh igår eftermiddag. Det luktar fortfarande som någon har spillt ut en hel fabrik med bensin här inne. Och nej, jag försöker inte gasa ihjäl mig själv.

Detta är inte bra, och nu verkar jag inte få någon hjälp från hyresvärden heller, då bolaget och fastigheterna har sålts och nya ägare träder in from 1:a januari 2010. Det tog ju bara över ett år innan hyresvärden fixade den trasiga lampan på väggen utanför min ytterdörr. Så, ska det ta sådan tid innan någon åtgärdar det faktum att min lgh är rena bensinmacken, så lär jag nog vara i himlen och sparka på änglar, sedan långt gången tid.

Inga kommentarer: