måndag 14 december 2009

Krasslig måndag

Att jag sovit så dåligt i natt, kan ha sin förklaring i att jag förmodligen har något virus på g i kroppen. Nej, inte svinflunsan. Men, jag har mest legat och vridit och vänt mig i sängen hela natten, drömt väldigt skumt osv osv. Tror inte ens jag vaknade imorse när jag borde ha gjort det.

Vaknade runt 11-tiden istället, fortfarande outsövd. Duschade, stökade undan lite hos Rickard, bäddade sängen och sådant där pyssligt. Släpade mig därefter till ICA Mariehem, för att köpa leverpastej och bröd.

När jag kom hem, så fick jag knappt i mig någon mat, och nu fryser jag. Det bränner i ögonen och jag har en sådan obeskrivlig huvudvärk, att nåde den som kommer i närheten av mig.

Ska iaf försök slå in de sista julisarna som är kvar, så att det är klart. Sedan ska jag också plocka ner resväskan. Jag åker ju till Solle på söndag, som det är tänkt just nu iaf. Därefter blir det en mellanlandning på hemvägen, hos Erika i Övik.

Nyår firas på hemmaplan här i Umeå. Och det är något jag verkligen ser fram emot.

Inga kommentarer: