tisdag 15 december 2009

Orgametril är verkligen bara skit

Hur lång tid ska jag ge denna medicin, innan jag ringer Kvinnoklinken, för hundrade gången och säger att även denna medicin inte fungerar på mig. Det har endast gått två dagar, och jag har redan haft sådana smärtor att jag hållit på att banka skallen i väggen. Bara för att avleda smärtan åt annat håll. Helt idiotiskt, jag vet, men ni fattar inte hur det är att leva med den här skiten.

Nu har jag även i samband med smärtorna fått blödningar. Alltså, inte vanliga blödningar, som kvinnor får en gång i månaden, utan förmodligen samma blödningar jag hade förra vintern, då jag låg dubbelvikt på golvet. Det här känns inte alls bra, men jag vet att ringer jag Kvinnokliniken nu, efter bara ett par dagar, kommer dom säga att jag måste ge det iaf en månad eller två. Jag vet hur dom funkar på det där jävla skitstället. Något jag däremot inte kommer göra, som jag blev rådd av min "endometriosexpert" på kvinnoklinken, NUS, är att dubbeldosera medicinen, om jag får ont Alltså, ni hör ju hur idiotiskt det låter. En medicin ska ju inte göra saken värre, och man ska väl inte behöva ta ännu mer, just pga att man får ont av den.

Så, jaha, vad gör jag nu då? Tips någon?

1 kommentar:

Maria(Mia)Åhlin sa...

Ja den där jävla kvinnoklinniken, dom borde bytas ut en efter en där, för jobba där ska dom inte!! Inkompetenta idioter, håller med dig!

Det är bland annat tack vare dom, och det är deras fel dessutom, för syster Jennys utomkvedshavandeskap och en äggledare mindre.