tisdag 23 december 2008

Utmaning Dan Före Dopparedan

Jag hittade denna utmaning via en god väns sida, så jag snodde den helt sonika. Reglerna är:

  • Publicera reglerna på din blogg.
  • Svara på de sex 8-sakerna.
  • Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram:
Hell's Kitchen
24
Family Guy
Ghostwhisper
2½ Men
Everybody Loves Raymond
Scrubs
One Tree Hill

8 saker jag gjorde igår:
Duschade
Packade resväska
Skrev handlingar till AMS
Uppdaterade bloggen
Sms:ade
Köpte julklappar
SAtt på bibblan
Va på ICA Mariehem

8 saker jag ser fram emot:
Nytt jobb
Julmaten
Träffa päronen och min hund
Säsong 7 av serien 24
Nyårsfirandet
Träffa Erika
Börja på nytt gym
Få julklappar

8 saker på min önskelista:
Slippa mina sjukdomar
Vara glad och lycklig
Bättre jobb
Pengar
Massage
En ny tatuering
Att mina vänner får ha hälsan i behåll
Att jag kunde få ta hem Fellini igen

8 favoritrestauranger:
Köket, Sthlm
Storstad, Sthlm
Il Padrino, Övik
En Sushirestaurang som jag inte minns namnet på, Sthlm
Helens, Sthlm
Texas Burger, Sthlm
Jensens Böfhus, Sthlm
Eurasia, Umeå

8 personer jag utmanar:
Erika
Sus
Rickard
Mia
Jossan
Linda
Maria
Johanna

Inga kommentarer: