onsdag 17 december 2008

Goda Grannar

Det e onsdag, vilket innebär lillördag ... detta tar mina grannar ovanpå ytterst seriöst. Det börjar likna och låta som nån jävla b-version av en finlandskryssning. Man hör micronfonljud, saker (förhoppningsvis möbler och inte gästerna) som slängs i golvet och hög musik. Under Lucianatten så gav jag ett utlåtande att grannarna ovanpå försökte utöva en modernare variant av Gevalia-reklamen och ta mig fan, om dom fortsatt ett tag till hade nog hela jävla högen brakat igenom mitt tak.

Och nu e det då så äntligen dags igen ... börjades redan imorse runt 7-tiden med poppande musik och rösten från en tjej som tjuter: "Ååååh ... nu går det" ... Visst fan känner jag väl Julstämningen nu ... *ironi*. Tur man slipper alla dessa överkåta och fulla Gevalia wannabees i helgen ...

Tack och Gonatt

2 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

Men fan vad tant gnäller :)

Lindsey sa...

Tant gnäller inte, hon gjorde bara ett påstående baserat på de fakta som låg till grund för gårdagkvällens undergång ;O).