måndag 29 december 2008

IKSU ... Stick å brinn

Det räcker uppenbarligen inte att man ska ha knapert gällande den ekonomiska biten. Nej, nu har IKSU dragit medlemsavgift för november och december månad a'342:-. Saken hör till den, att StepIn (mitt tidigare gym) också dragit medlemsavgift för samma månader a'375:-. Detta, då klant IKSU "glömt" att faxa tebaks övergångsbekräftelse till StepIn. Inte heller får jag återbetalt några pengar än på länge, då ansvarig för medlems -och fakturaärenden är Ingrid Rönnlund och hon e på semester till den 5:e Januari. Det e så skoj att heta Linda just nu ... Jo, berättade jag att morsan e skitarg på mig med ... för att jag tydligen hittat på samtliga fakturor som ligger och gapar ilsket här på köksbordet. Detta, enligt morsan, bara för att jag ska kunna lura till mig pengar å bränna upp på ... God Knows What ... LIFE IS PERFECT ! ! !

3 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

Ta kort på räkningarna och mms: a över till surmorsan! Ang gymmen... KLANTAR!

Lindsey sa...

R1ll0: Jag har så mycke räkningar att de får inte plats på ett mms. Sen skulle nog morsan ändå tro att jag förfalskat dom ... =P. Fördel med gymena e att jag kommer kunna flytta över till Tenton tidigare än beräknat ... yeeeey ! ! !

Anonym sa...

Nu har jag varit in och kollat bilden du pratade om. Snacka om partybild... haha.
Hoppas det känns bra nu när du äntligen är hemma.
Kramiz!