fredag 5 december 2008

Julklappar

Jag härmar goa Sus och gör en lista på några saker, som det e hög vill-ha-faktor på. Inte för att jag tror att jag varit så pass snäll att jag förtjänar annat en möjligvis en kram och nyp i rumpan ... =P.

1.Första önskemålet e en av mina favoritdofter bland många. En dyr flicka när det kommer till parfymer ... *ler*. Denna har jag haft tidigare. Användes så flitigt att den tog slut fort. Det e Hugo Boss - Deep Red

2.Ok, det behöver inte alls var just de där gardinerna på bilden, men jag har förkärlek för svart, som många kanske märkt, både när det gäller kläder och inredning. Men, hade tänkt mig nån bredare variant av gardiner och lite tjockare tyg. Även om de på bilden e grymt fina, enligt mig själv då.

3. och 4. Finns på Bodyjewelry, behöver dock inte vara exakt dom. Men hittade dessa piercingsmycken till tungan och gillar dom skarpt. Dödskallen i rött och den andra helst i vitt.

5. och 6. Använder grymt mycket foundations i flytande form och även foundation i puder. Den på flaska e från Make Up Store och pudret från MaxFactor. Som sagt, jag e inte billig när det kommer till smink, hår och parfym. Men det ska vara kvalitet ;O).


Inga kommentarer: