torsdag 4 december 2008

Sus

Jag ser dina tårar, jag kan känna din smärta. Alla dina känslor, de fyller upp mitt hjärta. Jag känner mig så hjälplös, kan bara se på. Ett leende på dina läppar, nån gång då och då.Vill hålla dig i famnen, säga att allt blir bra. Ser ju hur du kämpar och tar dig fram dag för dag. Vad kan jag göra, det gör så ont här inuti. Jag känner med dig och vet hur fel allting kan bli. Men tvivla aldrig nånsin på att du har den bästa vän i mig. Vad än du gör, vad än som händer, finns jag alltid där för dig.

Älskar dig gumman

Two Steps Behind - Def Leppard

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh Om du visste vad det betyder att få höra detta nu, jag läste ditt mess för ett tag sedan och kollade på din blogg det första jag gjorde när jag satte mig vid datorn... Jag är så glad över att du finns, även om jag inte är så bra på att ta emot hjälp eller prata om vissa saker så ska du veta att jag verkligen uppskattar att du finns. Jag mår lite bättre när jag vet att det är folk som bryr sig. Stor kram på dig