fredag 12 december 2008

Surfittorna slår till

Härmed myntar jag nu uttrycket glapp och slapp. Verkar ju stämma ypperligt bra på en del personer, som tydligen måste glappa med käften om allt som har med mig att göra. Undrar därför om personerna ifråga e lika slappa mellan bena, som de e glappa i käften? Säkerligen ... jävla surfittor. De har uppenbarligen inget till liv, då de försöker på något snedvridet sätt, att vinna lojalitet och bekräftelse för deras utomordentliga prestationer i allt ha störst hål mellan läpparna ... tolka det som ni vill. Men nästa gång ... ge mig hellre än smäll rakt på käften istället för att låta budbäraren falla med kniven i ryggen, så att säga. TACK FÖR MIG ! ! !

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Det var ett tag sen jag var in här nu...du uppdaterar flitigt ser jag. *tummen upp* Fasen vilken snygg frilla du har skaffat! Du passar verkligen i den! Jag är så apless på min raka och tråkiga, men jag skulle inte våga göra som du. :-) Kram och ha en fortsatt trevlig helg!