lördag 13 december 2008

Ultra-långsam


I väntan på bättre tider. Inte nog med att man måste skrynkla upp sista sedlarna för att skänka till detta pinigt långsamma bolag. Man ska dessutom frysa arslet av sig och tvingas dra igenom hela det mindre fina vokabuläret innan Ultras linjer behagar komma. Vid det laget e händerna så fastfrusna att det nästan e lika svårt för mig att plocka upp busskortet som det e för Ultra att hålla tiderna. Det till trots lyckas jag vinna över Ultra...1-0 till mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så fin i din nya hairdo =)

Jag såg att du hade ringt, har spenderat dagen i hemling hos päronen som var utan ström,jag vägrade käka middagen som kokats på spritkök. Kokt korv i vatten från skogsbäcken. Vad vet jag om vad som finns i det vattnet. Hur många älgar kan ha kissat i det?
Så när jag kom hem käkade jag mackor istället =D


Kramen pluppis!

r1ll0.blogspot.com sa...

Här passar jag skamlöst på att länka till mitt senaste inlägg gällande Ultra: http://r1ll0.blogspot.com/2008/12/here-be-snow.html .......;)