onsdag 3 december 2008

Grannar

Följande samtal hördes sent igårnatt vägg i vägg hos grannen. Visste överhuvudtaget inte att det fanns en lgh vid huvudändan på min säng, men men ... kanske hörde i "syne".

Killen: Sluta med det där, annars stoppar jag fingret i dig.
Tjejen: (tjuter)(fnissar)
Killen: Alltså, jag menar det verkligen. Sluta, nu kväver du ju mig också, det e inte roligt längre.
Tjejen: (skrattar högt). Men det e ju så roligt.
Killen: Gör det lite skönt för mig istället.
Tjejen: (fortsätter kväva killen)
Killen: Sluta, sa jag ju. Nu kan jag inte andas. (killen börjar antagligen pilla på tjejen)
Tjejen: (stönar)
(det hörs kyssar och prassel och en duns i väggen)
Tjejen: (oväntat tjut och högt skratt)
Killen: Vad har jag gjort nu då.
Tjejen: Neeeh, du e bara så roligt.
Killen: Jag ger upp, nu sover vi.

5 kommentarer:

Maria(Mia)Åhlin sa...

Nämen,,, ska du behöva höra sådant, hur jävla lyhört är det hos dig egentligen??

r1ll0.blogspot.com sa...

Säg som det är Mia, du är bara avundsjuk att det inte är dina grannar...

Anonym sa...

Mia är en kåtis *asg*

Lindsey sa...

Tilläggas kan att jag skrapade på väggen, och då hördes tisseltassel och efter det en uppenbar tystnad ... =P.

Anonym sa...

Tycker killen la av en sån härlig slutreplik "Jag ger upp, nu sover vi"... hahaha.

Kramiz!