tisdag 2 december 2008

Dålig dag

Den här dagen kunde inte ha varit sämre. Hade förvisso en trevlig lunch med Rickard. Men i övrigt har dagen sugit. Kammade hem noll ordrar på jobbet och som grädden på moset, blev jag tvungen att gå hem vid 18:50-rasten. Detta efter att tjurigt och envist nog plågat mig igenom dagen. Det svartnade för mina ögon, höll på att svimma och noterade inte ens det en kollega sa till mig. Hade dessutom djuriska, invärtes kramper i höger sida. Vet vad det beror på och har efter ett samtal med SVR, blivit hänvisad att ringa till VC imorrnbitti. Misstänkte att jag blev tvungen att gå denna väg, även om jag vet att enda åtgärden är en ny Laparoskopi. SVR kunde inte ens säga vilken VC jag tillhör, utan rådade mig att fråga min granne (?) Ehm ... okeeej. Ska sova nu iaf. Har suttit hela kvällen och skissat på en gigantiskt tattoo till en manlig kollega på jobbet. Jag blev inte nöjjd ... hoppas han blir det iaf. Tack och hej.

Inga kommentarer: