måndag 8 december 2008

Ny vecka

Redo för jobbet, trodde jag ... kände redan den här natten, att jag inte mådde bra. Legat och krampat invärtes och nog mycket därför jag sovit så dåligt, haft konstiga drömmar och inte vetat om jag varit vid medvetande eller drömt då jag vaknat var och varannan minut. Fick luta mig mot väggen i duschen för en stund sen, då det svartnade för mina ögon och jag fick värsta febertoppen. Har försökt nå min läkare på SöS i Sthlm, men utan större resultat. Antar att jag faktiskt blir tvungen att bege mig till VC City, som jag tror att jag tillhör, för att slösa bort ett par hundralappar, på att de klämmer lite på en och skickar hem en med ordinationen vila och en alvedon eller två. Jag e sannerligen inte lätt att leva med ... med alla mina sjukdomar och problem ... =O(. Hoppas ni står ut med mig, ni underbara personer som finns i mitt liv. KRAM ! ! !

Helgen har för övrigt varit kanon, som de flesta helger i mitt liv. Mycket öl blev det och tror visst jag har massor kvar fortfarande hos Rickard. Bra att ha tills nästa helg kanske ... såvida ingen svamp e där och suger upp dom för mig ... *morrar*. Jag vill mig minnas att jag vann en omgång Wii, hamnade på PRO, för att i andra omgången bli nerpetad igen ... =O( ... Men annars så var det en toppenhelg. Rickard fick upp sina hyllor, som jag haft tidigare. Blev kanonfint ... jag fick ett vardagsrumsbord, så nu ska jag bara bli av med mitt. Så e det nån som behöver ett fint "Diana" för en sisådär 500:-, så säg till ;O).

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan väl lägga upp en bild på ditt vardagsrumsbord :) Är på jakt efter ett :)