måndag 22 februari 2010

Shake me up

På bilden till vänster ser ni, den godaste Herbashaken jag nånsin druckit. Jag hade slut på mjölk hemma och improviserade med svartvinbärsjuice. En klar hit och jag skulle kunna dricka upp hela mina burkar med Herba nu.

I övrigt så har jag en liten fundering, varifrån mitt gigantiska blåmärke på vänster knäskål, kan ha kommit från. Jag har en tendens (ni som känner mig vet hur jag funkar) till att alltid lyckas göra illa mig på ett eller annat sätt. Det har varit allt från att springa in i vägbommar till att köra in pincetter i ögat.

Rickard hade en teori angående mina blåmärken på knäna, att det berodde på att jag alltid stod på knä, när jag skulle bowla, för att få strike. Det låter som en rimlig förklaring, så det köper jag. Men, i helgen har jag inte bowla något alls. Så, what's the deal, liksom? Det gör ont iaf. Jag har även en liten antydan till blåmärke på mitt högra knä, plus att det känns som om något tappat en lyftkram rakt över fotbenet på höger fot. Men, men, det tillhör bara den vanliga vardagen i Lindseys liv *ler*.


2 kommentarer:

emily sa...

ååh vad smarrigt de där såg ut då :D

inte den andra bilden dock ;)

emily sa...

aa men det ser verkligen gott ut! jag har aldrig orka att fixa med sådant där men jag borde gör det, de är både nyttigt och gott ju :)

vi bor i sthlm :) var bor du?

haha jag har också vaknat upp med blåmärken lite varstans efter helger med utgång, haha, lite spännande :P