onsdag 3 februari 2010

Pissig natt ger en pissig dag

Somnade framför tv:n i soffan i natt till "Scrubs". Blev inte mycket sömn i natt heller, men denna natt var det inte bara min krånglande näsa som ställde till det. Nejdå, utan mina ypperligt "trevliga" grannar älskar att bara bry sig om sig själva och skita i andra. Exakt 04:29 började en av grannarna dåna på musik, klampa runt i lgh som värsta innbördeskriget. 06:30 kom hyresvärden (får jag förmoda) och började sopa och slå med sopen mot min ytterdörr, vilket dom verkar göra praktiskt taget dagligen *suckar*. Lägg där till de gånger jag från det att jag somnade runt 00:30 fram till 10:15 vaknade pga näshelvetet. Då får ni ungefär den natten jag har haft.

För övrigt är jag på pissigt humör av anledningar jag inte tänker ta upp här. Bara därför att det finns töntiga människor som kläcker ur sig saker, för att sedan inte kunna utveckla dom, när man frågar.

Avslutar med ett citat:

"Sanningen är i likhet med moralen, något relativt: det finns inga fakta, bara tolkningar. "

Inga kommentarer: