lördag 13 februari 2010

Lördagen i sammanfattande drag

Runt 9-tiden vaknade jag och Erika och käkade lite frukost här hemma. Därefter drog vi på stan och shoppade loss. För min del blev det ett par snygga skor, ögonbrynskniv, bodyscrub och duschgel och ett par leggings. Vi käkade lunch på stället inne i MVG och det här är andra gången som vi inte får det vi vill ha. Jag ger tummen ner, då dom dels har stort utbud av ätbart, enligt menyn, men i verkligheten kan servera ca 20% av det, dels för att det är så dyrt.

Hursomhaver, så började fötterna ömma efter ett gäng timmar på stan, så vi begav oss hem, såg en film och därefter gjorde oss iordning för att senare gå till Lottas för att käka. Åtminstone var det tanken, men väl där, runt 18:30 var det smockat med folk. Så, nödlösningen blev Olles.

Som ni ser enligt bild, så körde jag en favorit i repris, som jag och Rickard roade oss med på Bishops. I ölglaset ser ni det fina konstverket och motivet; Hund.

Nu är det iaf dags för mig att släcka ner och sussa.

Inga kommentarer: