måndag 8 februari 2010

Blåmärken och träningsvärk

Måndagen började med en härlig sovmorgon, till följd av att jag inte vaknade förrän runt 11-tiden. Det var så skönt att slippa höra grannar som gympar, kn*llar eller har skällande hundar. Och även slippa höra, när hyresvärden dänger runt med sopborsten utanför.

Efter lite nyttogöra, vilket innebar att stöka undan lite, tog jag bussen på stan och vankade runt i ångest inför tandläkarbesöket. Det visade sig att min tandläkare inte kunde hitta orsaken till min ömmande tand och den hemska bismaken från tanden. Fick rådet att köra tandtråd och om det inte blev bättre efter det, skulle jag återkomma och då få tanden utdragen.

Nu har jag krupit ner i soffan för natten, kollar på 2½ men och uppdaterar, som synes min blogg. Jag är väldigt trött, har blåmärken lite varstans och ömmande kroppsdelar, men jag är nöjd med dagen och helgen. Imorgon ska jag köpa blomgjord och plantera om mina blommor. Sedan har jag glömt vad mer jag skulle göra.

Jo, jag hoppas att paketet jag beställt kommer imorrn eller på onsdag. Ska bli så spännande ;O).

Hörselproppar, nässpray och vattenflaska är förberett. Ska bara komma ihåg att stänga av mobilen också, så kanske jag klarar av att sova även i min egen lgh.

Sleep tight sweeties

Inga kommentarer: