tisdag 9 februari 2010

Det finns en anledning till att man planerar saker

Jag är helt chockad över natten som varit. Endera har jag sovit väldigt tungt eller så hjälpte det faktiskt med öronproppar. För jag har inte hört minsta tillstymmelse till ljud varesig från grannar eller hyresvärd. Så, för en gångs skull är jag riktigt utvilad idag.

Jag kan med stolthet också berätta att jag har gått ner 1.3 kg, vilket kan te sig som lite, men det är helt ok för min del. Så, alla som säger att Herbalife är crap och trams, har fel. Det funkar bevisligen, trots att man nu unnar sig öl och vin på helgen. Så det så =O).

I övrigt är jag uttråkad och går bara och väntar. Jag hatar när man planerar saker med folk, men inte vet om det blir av eller inte. Och sedan får man inget svar när man försöker nå dom heller. Eftersom jag gärna vill ha lite koll och planering för dagen, så går sådant här mig på nerverna. Jag kan inte planera upp dagen för annat och det blir svårt att lägga upp mitt kostschema också med shaker:ar, tabletter osv.

Jaja, runt 12-tiden drar jag på stan vilket som och uträttar de ärenden jag har tänkt, så får väl de planer som var tänkt vara till någon annan gång. Jag tänker då inte sitta här hemma och vänta och kasta bort en hel dag för något som kanske blir av.

Hej hopp

Inga kommentarer: