tisdag 25 november 2008

Vill ha

Vet att det inte många som kommer ge mig några klappar i år ... så jag ger mig själv en egen önskelista, får väl se om jag kan unna mig dessa ... Det första har varit en hög vill-ha-faktor länge. Älskar Martina Haags böcker ... och denna nya bok finns bla på Åhléns för 199:-. Hade dock önskat den i pocketvariant, som de andra böckerna jag har.

Kommer fler vill-ha-faktorer när hjärnan klarnat till och datorn inte e så förbannat seg. Har dock en bonus-vill-ha. Bilden får tala sitt eget klara språk ... Denna vill-ha-faktor e något jag verkar lyckas ytterst dåligt med om man ser till hur det gått hitentills ... men jag hoppas på att nån gång blir min tur ...

Även varit produktiv denna morgon ... hunnit med att kolla jobb på ams, uppdaterat cv hos en del bemanningsftg och även bokat in mig för en intervju nu på tisdag fm ... =O) ... Som sagt, vill man nånstans här i livet, måste man ta för sig. Inget kommer gratis utan att man kämpar för det ... i mitt fall kommer för det mesta inget jag vill, trots att jag kämpar ... Jaja ... dags att snart bege sig ut i vinter-kylan ... Fy fan ...

1 kommentar:

Maria(Mia)Åhlin sa...

Så du är boksugen!! Varför inte beställa från detta ställe:
http://www.adlibris.com/se/charts.aspx
Där finns det mycket billigare böcker och mycket av just pocket!! Är likadan själv!!

Har hämtat ut min beställning och fick 5 böcker för 300 spänn drygt!
Pocketböckerna ligger kring 39 kr/st och uppåt!!

Kika in på den sidan vetja! *Kram*