fredag 14 november 2008

FEST ! ! !

Ikväll e det invigning av min nya lgh. Fest så det står härliga till och det kommer att komma celebert folk ... jag e laddad som sjutton. Sitter i skrivande stund och väntar på att Sus ska komma med bussen in till stan ... om hon inte drunknat i ölburkarna där hemma ;O). Sen har jag fått den stora äran att inhandla ännu mer alkoholhaltiga substanser åt Stefan och Sus ... =P. Tycker dom borde ha provsmakning på allt där inne ... hihi ... Nej, det blängs surt här på mig nu ... förstår inte varför. Jaja ... välkomna alla ikväll till Residence A'La Linda ... ;O).

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du sätter ut lite bilder på kvällen sen. Man vill ju vara med på en hörn även fast jag sitter x antal mil neröver.
Ha så JÄTTEKUL!!! ikväll och gör allt som jag inte skulle göra och lite till... :-))
Kramiz!