måndag 10 november 2008

Utmaning

Jag har via Jossan nåtts av utmaningen att berätta sju saker om mig själv, sju saker som kanske inte är uppenbara för allmänheten.

Regler:
* Länka till den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. När jag kliar mig i örat så börjar det klia i halsen
2. Jag har somnat ståendes i duschen
3. Jag är rädd för att dö
4. Jag svär alldeles för mycket och ofta
5. Jag har kollat på massa porr ... hmm ... otippat va?
6. Jag hatar att förlora
7. Jag har en hemlig dröm

Jag utmanar Erika, Maria, Linda och Johanna

2 kommentarer:

Barnboksbloggen sa...

Borde det inte vara förbjduet att skriva att du har en hemlig dröm? Nu blir jag ju nyfiken ju...

Anonym sa...

Jag har redan gjort den där utmaningen för inte så länge sedan så jag ids inte göra den igen =p

Dumma AMS som är så tröga! Men om jag skulle följa med så hade jag kunnat bjussa på en lunch.
Men som sagt så vet jag inte hur död jag kommer att vara på torsdagen ;)

Kramen!