måndag 24 november 2008

Stackars lilla flicka

Jag vägrar benämna mig själv som ett klantarsle, så jag vill påstå hellre att jag är otursförföljd. Detta skall ni nu ha i åtanke, när jag berättar följande scenarios, som utspelades sig under gårdagkvällen samt nu imorse. Jag skäms att erkänna det, men fanskapet till vägbom gick för tredje gången gilt till attack mot mig, efter ett oerhört tungt 8h-pass på jobbet. Jag är helt övertygad om att om jag trycker för hårt på min stackars näsa, kommer den att lossna. Scenario två utspelades denna fina vintermorgon. Jag skulle slänga igen badrumsdörren, glömde på nåt vänster släppa handen från dörren och resten kan ni nog lista ut själv. Tvärs över knogarna tog smällen och det var nästan lika skönt som en lång och härlig helkroppsmassage (läs ironi). Så, med dessa avslöjjande händelser, rundar jag av morgonens blogginlägg och återgår till mina mackor, UTAN gurka, då den förfrusit i min kalla kyl (muttrar).

Inga kommentarer: