tisdag 11 november 2008

Rik

En vänlig själ har satt in cash på mitt konto så att jag överlever dessa veckor som e kvar innan löningen. TACK kära storebror för det ... ! ! ! Sitter på bibblan nu och skall snart bege mig på jobbet. Snart helg ... skööönt, jo för min del e det så ... eftersom jag börjar min jobbvecka redan 12:30 i söndags. Det mest skrämmande e att jag faktiskt börjar gilla mitt jobb ... huuuga, hemska tanke va? Imorrn tänkte jag hinna med ett stopp på boan innan jobbet. Led av förvirring även denna morron likt alla andra i mitt liv. Stoppade gurkan i micron istället för mitt glas med mjölk ... =P. Nej, dags att bege sig till sin lilla cell på jobbet och störa kunder igen ... Hörde nåt om att man tydligen har billigare månadsavg på BB hos BBB om man jobbar hos Online ... kan det stämma tro? Har förvisso nu efter snart 2 veckor fortfarande inte fått mitt BB överflyttat till nya lgh ... börjar bli smått lessen ... =O(. Rickard, vad händer?

3 kommentarer:

Maria(Mia)Åhlin sa...

heeej... Jo jag fick ditt sms, men har ej pengar på kortet så jag kunde svara!!
Har tyvärr ej möjlighet att kika förbi dig på Fredag!!
Har en lillasyster som fyller år nämligen! Sen ska jag träffa svärmor och svärfar för första gången, så tyvärr!!
Jag får kika förbi nån annan kväll i stället!
Hoppas det inte gör någe!!
Kram

r1ll0.blogspot.com sa...

Planerat inkopplingsdatum 2008-11-21 ;)

Anonym sa...

Vore jätteskoj att träffas. Ska höra lite närmare med Mats vilken tid han ska åka. Och så beror det lite på när jag slutar på natten såklart.
Jag är nog inget trevligt sällskap om jag somnar med ansiktet i tallriken ;)

Kramen!