måndag 17 november 2008

Dubbelhyra = dubbelplåga

Fick veta idag av Övikshem (rövhål) att den synskadade pensionärsgubbe som var tänkt att flytta in relativt omgående i min gamla lgh på Vegagatan i Övik, inte flyttar in förrän 1:a feb. Jag är INTE nöjjd, och dessvärre e min "kära" mor definitivt INTE nöjjd. Hon lät mig minsann veta att det var då ABSOLUT sista gången som jag tog en lgh INNAN uppsägningstiden gått ut på den innevarande lgh. Rabblade upp allt från hur mycket pengar jag redan lånat av dom, till hur jag nu i princip förstört hela Julen och allt ... lagomt skoj ... NOT. I övrigt har det varit en trevlig helg, som tidigare nämnts började med en form av inflyttningsfest och slutade uppe hos Rickard i gott sällskap av Herr Tureson och en omodifierad Jultomte med fittfläta i skägget ... don't ask me ... ;O). Verkar tråkigt nog som att kommande två helger blir fest-fria. Jobb om 20 minuter ... bläää ... Längtar tills mitt internet kommer igång hemma iaf, så man slipper sitta här på bibblan som en annan idiot och flumma ... Ha ne gött

Inga kommentarer: