onsdag 12 november 2008

Tomtenäsa

Det ömmar i hela näsbenet och även hela övre tandraden. Detta då klantiga Linda gjorde just en Linda (ovanligt va) och traskade med ansiktet rakt in i en vägbom som ALLTID är nerfällt precis vid utfarten från mitt jobb. Med andra ord bör inte små troll som mig pilla med mobilen eller något annat heller för den delen samtidigt som jag ska utföra ytterst avancerade saker som att gå längs en väg. Varit på boan en sväng idag och inhandlat en bag-in-box vitt. Nån som känner sig sugen på att ta ett glas vitt hos mig ikväll efter 21? På fredag får jag mina vajrar uppsatta. Snälla Fredrik ska komma förbi och hjälpa mig få upp dom. Sen blir det å sprätta lite öl och sippa på gott vitt i trevligt sällskap ... de som nu känner för att dyka förbi e varmt välkomna. Adress lämnas på begäran ... =O).

1 kommentar:

Anonym sa...

Hade gärna kommit förbi om det inte varit så lång för mig att gå.
Kramiz!