onsdag 5 november 2008

Tankar i natten


Det var längesen jag var såhär förvirrad och säker på en och samma gång. Gjorde jag rätt eller fel, för en del av mig önskar att jag kunde vrida tillbaks klockan. Jag har tvivlat länge på mina känslor, blundat, backat och skyddat mig mot mig själv och omvärlden. Men nu vet jag vad jag vill ha...Jag blundar igen, undrar; kommer jag nånsin få känna din närhet igen. Min kropp skriker efter dig, mitt hjärta vägrar sluta slå. Jag försöker att inte möta din blick, för det gör så ont, men jag kan inte låta bli, för du gör mig hel. Öppna din famn och låt mig krypa upp, nära, känna tryggheten och veta att du finns kvar när jag vaknar åter. Jag vill inte hålla för hårt om dig, men jag kan inte förlora dig. Du vet att jag skulle kunna vänta hela mitt liv på dig, så ge mig en chans...låt det vara mitt val och möt mig igen. "Another day without you with me, it's like a blade that cuts right through me. I can wait forever. When you call my heart stops beating, when you're gone it won't stop bleading. I can wait forever"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är utmanad.

http://tureson.blogg.se/2008/november/sju-saker.html

Anonym sa...

Jag har ju redan sagt det men kommer ändå att fortsätta banka in det i huvudet på dig.
Killar som håller på så är inte värda din uppmärksamhet. De är idioter helt enkelt.
Och du är för bra, för fin och för underbar för att kasta bort din tid på en sådan utnyttjande person.

Kramar!

Maria sa...

Håller med Erika fullständigt...

Kram
/M