tisdag 4 november 2008

Uppgradering

Hade idag ett trevligt samtal med en av säljledarna, Marcus på mitt jobb. Jag har blivit uppgraderad på jobbet, så kommer att byta projekt, schema osv ... =P. Mer kosing i plånkan med andra ord, vilket verkligen kan behövas till mig, särskilt med tanke på den hyra jag har å alla räkningar jag fått på sistonen. Hoppas bara att AMS e snabba med inbetalningen av mina cash. Lever just nu på typ 300:-. Puss å Hej alla glada ... BTW, efter kommande helg e det fritt fram å komma och våldgästa mig nera på stan, för den som känner för det ... e ni riktigt snälla kanske jag tom bjuder en kopp kaffe eller te ;O). Dock inte spetsad ... =P.

1 kommentar:

Anonym sa...

Va fasiken!!
Inte spetsad, då kan du glömma att jag kommer =P

Annars är det bra med mig, lite zombievarning pga nattjobb bara, men du vet ju hur jag brukar vara i vanliga fall så det är nog inte så stor skillnad, hehe!

Kramen!