söndag 12 oktober 2008

Hemma igen

Jag är äntligen hemma, efter en helg, likt alla andra helger, som jag har spenderat i Sollefteå. Tjaffs med morsan om både pappas 70-årsfirande och angående viktuppgången på min hund. Jag hoppas verkligen att jag har möjlighet att ta hem honom så fort som det är möjligt. Orkar inte ta upp allt som hänt i helgen här ... de som e nyfikna får väl fråga istället =P. Imorrn blir det iaf storstädning här hemma, samtal till akassan och ams och sen ska jag ragga lite banakartonger. Tänker packa ner allt sånt jag inte använder, så blir det lite mindre den dan jag flyttar allt. Hoppas på att få flyttbidrag från ams och att Erika och Mats kan hjälpa till. Behöver nog bara hyra ett litet släp eftersom Erika och Mats kanske har Van då .... =O). Nu ska jag slappa lite här ... tjotjo

4 kommentarer:

Maria(Mia)Åhlin sa...

jao, vart sugen på att börja med bloggande jag med.. Men nu har jag fastnat ang designen.. Det där med HTML hit och dit..... Första gången ju *L*

Lindsey sa...

Du får väl gå HTML-skola och Photoshop-skola hos mig ... =P ...

Anonym sa...

Men... vart ska du flytta då? Du ska väl inte neröver Stockholm igen?

Vi får höras nått framöver här tyck jag.

Kramiz!

Lindsey sa...

Nepp ... inte Sthlm igen ... uppåt ... ;O) ... närmare bestämt Umeå ... *ler*