onsdag 15 oktober 2008

Det blir aldrig som man tänkt sig

Det tillhör inte ovanligheterna att mina planer allt som oftast spricker på ett eller annat sätt. Så även i detta fall. Planen var att ta 08-bussen nu på fredag för att gå på intervju hos ett ftg kl.11. De ringde och avbokade nyss, då de tyckte jag skulle kolla upp hur jag kunde stämpla först, då de helt plötsligt bara ville erbjuda mig 12 timmars jobb per vecka. Dessförinnan ringde det andra ftg jag hade en inbokad intervju hos och bokade om till imorrn redan kl.13, vilket ställde till det för mig. Så, nu har gulliga Sus sagt att jag kan våldgästa henne, men jag vette fan vad jag ska hitta på hela fredagen nu när jag helt plötsligt blev utan intervjuer då. Får väl sprätta öl på löpande band så jag e riktigt askalas, tills jag ska till Rickard ... lär ju sluta bra ... flyttkartongerna lär ju definitivt hamna på minst sagt udda ställen ... =P ... Ska på ams nu och kolla om jag kan ändra reseersättningen med så kort varsel. På återseende bitches ;O).

Inga kommentarer: