onsdag 29 oktober 2008

Chipsmissbruk nästa


Efter denna händelserika dag tog jag beslutet att försöka äta ihjäl mig på chips istället för att hänga mig själv upp-å-ned i ett träd. Slutar väl med att jag sätter chips i luftstrupen...särskilt efter min fantastiska dag. Skurit upp tummen inunder nageln, bråkat med Phonehouse, Öviks energi, polis samt Öviks kommun, provat ett linne som bröstena höll på att trilla ut ur och därefter insett att jag ändå inte hade råd med. Ska bege mig till Rickard nu och hoppas att jag inte blir rånad eller överkörd av någon al'qaida-fjant när jag passerar esplanaden. Wish me luck yo horny bitches :-P

2 kommentarer:

Maria(Mia)Åhlin sa...

Bråkat med polis?? Varför då om jag får fråga??
Du verkar ju inte haft en sån jättebra dag precis!! *Kram*

Anonym sa...

Typiskt att allt det där skulle hända. Jag håller tummarna för att det ordnar upp sig.

Nästa vecka är det nattjobb som gäller för mig måndag -torsdag så får se om jag hinner fixa några kartonger. Eventuellt hade mats några på sitt jobb, men det var fortfarande grejjor i dem. Men de kanske hinner plocka ur dem. Får se.

Kramen!