måndag 6 oktober 2008

Back in town

Jag och Maria vilade fossingarna på ett fik, varpå jag fick syn på butiken mittöver. Notera vad som står ovanför entrén *s*. Blev inget inhandlat för min del denna dag bortsett från plåster för mina skavsår ... nödköp så att säga, då lilltårna praktiskt taget sprutade blod. Mindre najs, kanske. Glömde säga att innan den guidade turen för Maria längs Drottninggatan, så var vi ut till Sickla å träffade mina underbara, gamla kollegor på Phonehouse.

Lördagen erbjöd lite shopping på New Yorker ute i nybyggda shoppingcentret SKHLM i Skärholmen. Därefter lugn lördagkväll med storebror, fru och underbara brorsdottern. Nedan följer lite bilder från vårat besök under söndagen ute i Fjärlishuset. Och sist en söt bild på min goa brorsdotter Emila Sophie.

1 kommentar:

Anonym sa...

Usss, vilken snuskig butik!!

Jag skulle också vilja besöka fjärilshuset. Jag älskar fjärilar =)