tisdag 21 oktober 2008

Update

Jag e fullt medveten om att det gått närmare en vecka sedan jag bloggade och de få vänner jag har undrar nog om jag lever eller har dött. Antar att de personer som hatar mig nog önskar det senare alternativet. Jag har blivit Umebo och gjort mig relativt hemmastadd här, fått jobb och planen e väl att hitta eget boende. Dock har jag och Sus inte slagit ihjäl varann än ... =P ... Ny dag imorrn och en ny lgh som jag ska kolla på. Ni får hålla tummarna, de personer som väldigt gärna vill veta vad jag pysslar mig, vet ju att det fortfarande går att nå mig på mobilen ... sålänge jag inte flummar bort den på 1:ans buss eller drämmer den i golvet eller vägen för femtielfte gången, alltså, mobilen då, och inte bussen. Blir förvisso väldigt impad om jag lyckas drämma en buss i golvet eller väggen ... PÖSS på er bitches ... ;O).

2 kommentarer:

Maria(Mia)Åhlin sa...

Hur går det med lägenhetssökande och jobb?? Kram

Anonym sa...

Jäss, när du blir med lägenhet så lär det nog bli umeåweekend. Du får inte glömma att du ska blinddejta Mats bästis som också bor i umeå =p

Kramar till dig pluppis!