måndag 13 oktober 2008

Fullspäckat dag

Dagen har börjat med att jag hjälpte Mia med bloggen samt gjorde en banner till henne. Sedan efter en stunds surrande i telefonen, så ringde jag ett samtal till Alfakassan för att kolla om något beslut var på g. Får vänta iaf 1 vecka till. Därefter har jag dammsugat och skurat hela lägenheten. Gjort rent i kök, bakom spis och i badrummet. Även packat ett par banankartonger. Hoppas jag får bärhjälp av nån snäll plutt, tex Erika ... ;O). Nu har jag ont i ryggen och e trött i skallen. Men, ska springa på stan en snabbis för att ta ut en bingolottsvinst, jag fick av mamma. Inte mycket nytt på jobbfronten idag. Ställt mig på några nya lgh iaf och även mailat om ett par. Blir lugn hemmakväll som vanligt ...

1 kommentar:

Maria(Mia)Åhlin sa...

Tack så jätte,jättemycket för att du kunde hjälpa mig med designen.
Kram,kram