torsdag 2 oktober 2008

Semester i bloggen

Nu åker jag och Maria till Sthlm några dagar och kommer hem igen tidigt på måndagmorgon. Detta innebär uppehåll i mitt bloggande, så ni stammisgäster i bloggen, får hålla er tillgodo till måndag.

Vill även tillägga att jag uppskattar verkligen att min blogg blivit så populär. Däremot, snälla bespara mig er jävla idioter som snokar, ni som bara är ute efter att hitta smaskiga detaljer att kunna sprida runt och snacka skit. Ni vet vilka ni är och kom ihåg en sak: Ni är INTE mina vänner, vad ni än inbillar er. Ska bli så skönt när jag kommer från den här stan, så jag slipper er med, Till mina sanna vänner och ni vet också vilka ni är. Tack för att ni finns där för mig ... Vore jag rik skulle jag köpa världen till er, men den sanna, äkta vänskapen kan inte köpas för pengar, därför ger jag er min kärlek ... Puss å Kram ... P.S. Rickard, ser fram emot Fredagsrocken ;O).D.S

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inget bloggande...uäääää!!

Tack för lunchsällskapet idag, najs =)
Hoppas resan till hufvudstaden har gått bra!

(De som snokar och skvallrar runt kommer nog inte att sluta med det.De har inte så mycket annat att syssla med i sina liv förstår du väl ;o)

Kramar!

Anonym sa...

Ska du flytta? Vart då??? bli ju nyfiken ju.

Hoppas du får en mysig visstelse i Stockholm och parta lös som aldrig förr nu.

Ha dé och kramiz!