tisdag 14 oktober 2008

Kreativa Linda

Min bror Fredrik och hans fru Stefanie köpte denna ram från IKEA och ville enligt min mamma att hon skulle pynta den fint i rosa, för att min brorsdotter Emilia Sophie skulle ha den i sitt rum sedan. Självklart åkte jag på detta uppdrag, då mamma har noll sinne för allt vad kreativitet innebär. Resultatet ser ni här bredvid. Inte så tokigt va? Jo, jag vet, det känslan av lite jul, men va fan ... Allt som behövdes var lite rosa färg från Claes Ohlsson, ett rosa band samt ett avlagt, hjärtformat smycke med rosa glittrande saker på. Jag är personligen rätt nöjjd med resultatet. Kommentarer till mitt verk? Nu förtjänar jag lite Trocadero, slöande framför tv:n för att sedan inta ännu en natts dålig sömn ... Två dagar kvar till intervjuer ... bäst att kolla så att alla papper är i sin ordning och göra en kom-ihåg-lista för Umeå-resan ... Det behövs med tanke på hur tankspridd jag är ... =P. Whats new, huh? Pöss på er tötisar ...


3 kommentarer:

Anonym sa...

Så söt ramen blev, du kan ju bara du vill =p
Kramis!

Maria(Mia)Åhlin sa...

Du är ju jätteduktig på det där med Design har jag ju märkt *L*
Ramen vart jättefin.

Anonym sa...

Håller med föregående författare... den är jättefin.

Kramiz!