onsdag 8 oktober 2008

Jag dör

Mitt hyreshus har förvandlats till en stinkande soptipp. Trodde först att det var i min lgh och försökte vädra ur så gott jag kunde, innan Erika skulle komma på besök. Ville ju inte att stackarn skulle gasas ihjäl såhär mitt i den vackra hösten =P. Fast, vi var båda överrens om att att odören kom utifrån själva entrén och innergården och inte från min lgh, som tur var.

Har redan fått napp på två intervjuer för potentiella jobb och jag hoppas verkligen att det ska gå vägen. Det finns iaf några personer som är glad för min skull om andra inte är det. Men de skiter jag fullständigt nu i. Jag lever mitt eget liv och e ju för fan vuxen som sagt. Ser bara fram emot ett jobb, egen inkomst osv ...

Varit på gymet ikväll och kört ett pass. Svettigt nåt så djuriskt men det tog så grymt bra. Känner att jag fått upp tempot ordentligt och det är roligt ... ska bli kul å se vad IKSU har att erbjuda när jag börjar där ... =P. Håll tummarna nu att det går vägen för mig med jobb, lgh och allt. Nån gång ska väl turen komma även till mig ... Imorrn är det Torsdag och ni vet väl vad det innebär ;O) ... PÖSS ! ! !

4 kommentarer:

Anonym sa...

Klart att man prioriterar jobbchanser, det finns ju inget bättre än att ha en fast inkomst och kunna köpa sig en massa snyggt grejs, typ skor ;o)

När du får ett jobb måste vi gå ut och fira!
Och Mats har fått garaget förresten så nu fattas bara vanen och då har du ju flytthjälpen redo, för Mats kan också hjälpa till (lovar det nu för nu är han inte hemma och kan säga emot, hehe)

Pöss darling!

Anonym sa...

Tjoho! NUU har jag äntligen tittat in och läst några inlägg som du skrivit. Sitter typ aldrig vid datorn numera och när jag väl gör det så prioriteras Midas Mahjong på King.com, Aftonbladet.se eller diverse hundsidor. ;-) Har andra kompisar som klagar på att jag aldrig är inne på deras bloggar, men som sagt så är jag apless på att surfa runt på nätet. Hittar mycket annat som måste tas i tu med i detta evinnerliga renoveringshus.

Blir så avundsjuk när jag läser att du är på gymet och svettas. Jag går väl oxå iofs dit ibland, men inte 5 ggr i veckan, som jag tyckte att du sa att du gjorde. Bra jobbat Linda! Ge hit lite av den energin! :-D

Jag har inte läst varenda inlägg, men fattar jag rätt om att du inte ska plugga längre? Läser att du söker jobb, men det kan ju iofs bara vara extrajobb mellan studierna?

Nej, nu är klockan 21:43. Ska ta en 50 minuters runda med Henke, Fröken och långkallingarna nu. Kram och hej!

Anonym sa...

Hej igen! Jag är dubbelt duktig idag som skriver två ggr. ;-)
Jag tänkte på att eftersom du tycker att träning är sååå skoj så tycker jag att du borde bli personlig tränare!! Tror att det skulle passa dig :-D. Träna sig själv och andra och få betalt för det -coolt va?!

Nu sängen. Kram och hej!

Maria sa...

Hej!
Jag är jätteglad för din skull o hoppas att det inte är mej du syftar på. Men jag hoppas fortfarande på att du överväger att komma på min födelsedagsfest!
Kram gumman