fredag 17 september 2010

Var ska jag börja

Släckte ner först vid 01:30 och lyckades väl somna någon gång därefter. Hade någon mardröm om att jag skulle till Koskela och operera ögonen. Det vara bara det att han gav mig ingen bedövning plus att jag ville aldrig göra det, utan bara gå dit och fråga hur det funkade och vad det skulle kosta.

Har nästan nyss stigit upp och duschat. Fått på mig några kläder och kollar just nu på "Rachael Ray". Vet inte vad jag ska hitta på denna dag, förmodligen ha lika tråkigt som alla andra dagar. Och helgen kommer bli om än tråkigare. Får väl hoppas på att Ida inte har ont i ögonen och är på att festa eller dylikt.

För övrigt har jag en sådan dålig dag igen, vaknade upp med kramper i sidan och brännande, huggande i nedre bukdelen. Dessutom har jag grubblat på en del saker som jag förmodligen aldrig kommer att bli klok på eller få något vettigt svar på.

Dags att inspektera kylen.

Trevlig Fredag
Linda

Inga kommentarer: