onsdag 22 september 2010

Ännu en trist dag

Planen var att lägga mig och sova där vid halvtolv då Rickard gick ner till sig. Men istället fastnade jag framför laptopen, nedkurar under täcket i sängen och kollade "The Twilight Saga - Eclipse". Nu vill jag ju ha den fjärde delen också där Bella blir omvänd till vampyr. Det roliga är att "The Twilight Saga - Breaking Dawn" är under produktion och beräknas komma under 2011. Ser redan fram emot den.

Jag sov oförskämt länge idag och klev upp runt 11:30, gick till ICA för att bli chockad över märkliga människor. Kvinnan före mig i kön krävde att få sina varor packade, gick därifrån och verkade till synes inte komma tillbaks. Jag fick dock ingen summering på hur historien slutade.

Idag blir det väldigt lugnt iaf. Inväntar kvällen som bla ger "Night of Champions" *peppa, peppa*.

På återseende
L

Inga kommentarer: