onsdag 8 september 2010

Mitt i veckan - mitt i skiten

Jag började dagen med att försova mig fram till 12:10, detta efter att ha kommit på den korkade idén att vila en stund till efter att hjärtat for till jobbet runt 8 imorse. Har därefter bråkat med min mage, stört mig på förstå-sig-påare som egentligen inte vet ett skit och de som skriver så korkat dåligt att man undrar seriöst hur de överhuvudtaget kan eller kommer kunna ha ett en vettig kommunikation med någon levande varelse.
 
Jag har ont i svanken, vänster vad och lår och enormt uttråkad. Så, med tanke på hur dagen varit så kan det knappast bli värre. Tvärtom hoppas jag på att kvällen får mig att glömma alla bekymmer och irriterande människor.
 
Det enda jag verkligen skulle vilja nu för att göra livet ganska så drägligt, är ett jobb. Och tro mig, jag jobbar verkligen på det, även om vissa gnäller över att det borde ju vara hur enkelt som helst och att jag inte gör ett skit.

Nej, dags att dricka upp sista skvätten MER-apelsin.

L

Inga kommentarer: