lördag 4 september 2010

Dagens måsten

Gårdagkvällen kan sammanfattas i god mat, mysigt sällskap och tidig sängkväll. Jag lagade en riktigt god köttfärssås och fick bra betyg från älsklingen. Vi kollade på nån film men därefter var vi båda så trötta i ögonen, så det blev en rätt tidig kväll för oss båda.

Vaknade ganska tidigt för att vara mig och för att vara lördag. Tryckte i mig Herbapiller och en Herbashake och har precis skrivit shoppinglista för dagen. Ska om en sisådär 1½ timma promenera ner till stan och i anslutning till detta möta upp älsklingen för ytterligare en promenad broarna runt.

Ärligt talat hoppas jag på en relativt lugn lördag dag som kväll, för jag känner mig fortfarande ur form. Men vi får väl se hur det utvecklas.

Trevlig lördag alla läsare
L

1 kommentar:

r1ll0.blogspot.com sa...

Idag ska jag nog ta mig ett glas vin FÖRE maten, och inte som igår efter. Du gjorde ju så jävla god mat så det fanns inte så mkt utrymme att festa till det efter att ha stoppat huvvet. Puss