tisdag 14 september 2010

Även skor lyser upp i höstmörkret

 Jag var egentligen på jakt efter ett par fönsterlampor såhär i höstmörkret. Det är så väldigt mörkt om kvällarna i lgh. Vardagsrumslampan lyser ömsomt helt ömsomt halvt. Och det är det enda ljus jag har. Det börjar dock bli dyrt att tända värmeljus varenda kväll. 

Hursom så var jag på väg till Elkedjan då jag såg en handskriven skylt om utförsäljning hos Bianco Footwear då de ska slå igen. Självklart som den skofantast jag är, var jag tvungen att gå dit. Och på bilderna ser ni de två par som fick följa med hem. Det blir inte så mycket mer ljus i lgh:en men de lyser upp tillvaron i höstmörkret på sitt vis.

3 kommentarer:

Maria(Mia)Åhlin sa...

Fina skor! Speciellt dom översta! ;)

Önblad sa...

Ja de där skorna va riktigt snygga, me like :-)
Sorry för att jag inte svarade när du ringde igår. Men jag va ute på prommis och hörde inte telen. Hade dessutom inte ström i den så det skulle räcka till ett samtal (stor mening att ha den med då, jaja)
Ha de så jättebra med dina nya skor ;-)

Erika sa...

Väldigt snygga skor =)