fredag 17 september 2010

Skor för hela slanten

Jag är nästan lika skogalen som Erika, men hur mycket jag än skulle försöka, så tror jag aldrig att jag kommer att nå hennes nivå iaf. Lika bra är nog det, så får hon regera på topp ensam ;O). Hursom, skorna på bilden är ännu en investering, som gjordes i MBK-gallerian, Bangkok, Thailand. Hade min resväska tillåtit så hade det garanterat följt med många fler skor, men det blev tyvärr bara ett par. Dock ett par som jag verkligen älskar. Så grymt snygga och jag gillar detaljerna med remmarna och de påsydda benvärmarna.

4 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

Who found´em, girlfriend... ;)

Lindsey sa...

Rickard: Ähm, jultomten? Albin? Skogstrollen?

r1ll0.blogspot.com sa...

Hmmmmmpf. Bara för det ska jag inte tipsa om nåt nästa gång jag är på make up sto... jag menar, Clas Ohlson :)

Lindsey sa...

Rickard: Määääh, för det första så ska du som min pojkvän ALLTID hjälpa mig med sådana saker. För det andra så, sa inte Åke att det var Åhléns sminkavdelning du gillade, inte Make Up Store, eller är det något du/ni glömt berätta för mig ;O).