torsdag 16 september 2010

Träningsredskap på väg

Igår la jag en beställning på en träningscykel och en pulsklocka. Varav det förstnämnda är något jag har gått och funderat över och velat hit och dit angående ett eventuellt köp. Så med andra ord gjorde jag slag i saken igår. Tyvärr som alltid med min otur så var träningscykeln tillfälligt slut i lager, så nu måste jag vänta ända fram till mitten på oktober innan jag får köra igång. Men bättre sent än aldrig.

Det är för övrigt torsdag idag och det märks tydligt att sommaren har passerat. Den varma tropiska värmen, som jag vant mig vid under två veckor i Thailand känns även den väldigt avlägsen. Och jag förmodar att ett solarium inte kan ersätta det på något sätt.

Ikväll blir det iaf bio med Rickard och Åke. Vi ska gå på sena föreställningen och se "The Expendables". Blir säkert trevligt såhär i höstrusket och mörkret.
Vad ska alla ni andra läsare göra en kväll som denna?


Inga kommentarer: