onsdag 19 maj 2010

Sol, svett och styrka

Centrera

Morgonen började med 8-minutesabs workout. Det låter väldigt lite men det var mycket jobbigare än man kan tro. Därefter skurade jag ur hälften av garderoberna och bråkade med mina flyttkartonger för att hitta mitt SF-kort, utan något resultat. Träffade Rickard en sväng på hans lunch och på kvällen har jag avverkat mitt första styrketräningspass på väldigt länge. Så nu är jag på banan igen. Men jag ska erkänna att det sved i hjärtat när jag gick till gymet och såg folk slappa i parken och andra som avnjöt god mat och öl på uteserveringarna. Men snart är det fredag och det ser jag fram emot. Dock blir det trevligheter redan imorrnkväll att se fram emot ;O).

2 kommentarer:

Lisa sa...

sv:precis, himla skönt med luftiga klänningar. tack!

Erika sa...

Härligt att komma igång med träningen =)
Jag har lyckats jogga två dagar i rad nu. Wohoo =p